Добро пожаловать на наш портал про кино VVORD.RU в раздел фильмов на английском языке. Здесь нельзя скачать фильмы, зато Вы сможете перечитать тексты фильмов и вспомнить любимые моменты.

Фильмы по алфавиту

Главная / Остаться в живых (Затерянные) - Сезон 2

Остаться в живых (Затерянные) - Сезон 2

1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90  
a tree
and I tortured him.
I tortured him as I tortured many men.
Men whose voices
I still hear in the night.
Should you kill me?
Maybe you should.
Maybe you are meant to.
I'm a cop.
I was a cop.
One night, my partner and l
responded to a burglary call.
We were the first ones there. I covered
the front and he went around the back.
I was there a minute, then this kid
comes right through the front door.
I tell him to put his hands up.
And he says I'm making a mistake.
That he's a student.
And he wants to show me his lD.
I believed him.
I just...
I let him reach.
All I remember was a pop.
By the time I hit the ground
I thought I was dead.
I feel dead.
What happened to him?
The man who shot you?
- Oh, yeah!
- Who's up next?
- Way to go!
- Catch you later, man. See ya!
Yeah, on the flip.
Hey.
Jason.
I know you?
I was pregnant.
What happened to him?
Nothing. They never found him.
Go ahead.
Pick it up.
I deserve it.
What good would it be to kill you...
if we're both already dead?
Hey.
Hey, can you hear me?
You're gonna be OK.
You're gonna be all right.
You're home.Sorry, man. I know this hurts.
Michael told me you pulled
the bullet out with your bare hands.
You'll have to show me
how to do that sometime.
Where is she?
- What? I didn't...
- Where is she?
You mean Kate? She's been watching
over you for the past 24 hours straight.
Only way I could get rid of her
was to send her to get food for you.
I love her.
Hey, girl. What are you doing here?
- Hey, there.
- All right. Let's get you to bed.
Watch your step.
Watch your step.
What the hell is that smell?
- Probably your breath.
- Yeah, right.
- Come on.
- Wow.
You're beautiful.
Hey.
Hey. I just gave you a compliment.
Yeah. I heard you.
Aren't you gonna
take my pants off first?
You are beautiful.
Good night.
Coffee? Pie? Both?
- How about a beer?
- I'd like to see some lD.
I'm 24, Ma.
You wanna ride on that death trap
of yours without a helmet,
I'm not gonna help your cause
by getting you drunk.
- How's that wrist?
- What? This?
You know that shelf in the kitchen
sticks out sometimes.
- You'd think I'd remember it was there.
- Don't.
I made my bed, Katherine.
Well, your bed's gone, Ma.
What?
What is this?
- An insurance policy for the house.
- I never...
I took it out in your name.
What did you do?
Does Wayne know about this?
Just remember you were here
and you didn't see me.
Katherine! What did you do?
I took care of you, Ma.
I gotta go.
You're not gonna see me for a while.
Katherine. What did you do?
Katherine!
- Hey.
- Hey.
You OK?
Yeah, yeah, I think I'm just...
I think I'm tired.
- How is he?
- Fever's still up there.
Can't tell if the antibiotics
are working.
It'll help to get some food in him.
You should get down to the beach
for Shannon.
I was actually thinking
that I should stay and watch Sawyer.
I'll stay with him.
You should be there.
Keep him hydrated. Maybe mash up some
fruit and see if you can get him to eat.
Everybody will be at the beach,
so don't forget the button.
I've got it.
- I'll be back in a couple hours.
- Yep.
You're sure you're OK?
Yeah. I'm great.
Hey.
I'm going to go to the funeral.
I don't think I'm gonna make it.
I think most of them realise
it was an accident, Ana.
Shannon and I were strangers.
We never would have met if...
We wouldn't even have spoken if...
But we did meet.
And we did speak.
At least.
I loved her.
May she rest in peace.
You hungry?
I'm just gonna mash you up
some fruit here.
When you wake up, you're gonna get a
kick out of me feeding you like a baby.
I saw a horse.
Yeah.
That's what happens
when you don't sleep.
Sawyer? You awake?
You killed me.
Why did you kill me?
It's the alarm.
Kate!
Kate!
Sawyer!
4, 8,...
1 5, 1 6, 2...
42.
- What happened?
- I don't know.
- Well, you said...
- I don't know, John!
Well, where's Kate?
Kate. Hey.
- You missed the funeral.
- Yeah,
Остаться в живых (Затерянные) - Сезон 2 Остаться в живых (Затерянные) - Сезон 2

------------------------------
Читайте также:
- текст Легион на английском
- текст Завтра была война на английском
- текст Мотылёк на английском
- текст Женщина из Токио на английском
- текст За пределами закона на английском

О нас | Контакты
© 2010-2021 VVORD.RU