Добро пожаловать на наш портал про кино VVORD.RU в раздел фильмов на английском языке. Здесь нельзя скачать фильмы, зато Вы сможете перечитать тексты фильмов и вспомнить любимые моменты.

Фильмы по алфавиту

Главная / Сумерки - Новолуние

Сумерки - Новолуние

1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110  
was good.
You don't like it?
I don't really like music anymore
...kind of.
- Okay.
No more music.
I was thinking,if we're gonna do this
everyday, and hopefully we will,
We have to, like, fit some
homework in there somewhere.
I don't want Billy thinking that
I'm a bad influence on you.
You influence me?
Please.
Are you...?
I'm older than you.
So that makes me the influencer
and you the influence.
No, no, no. My size and knowledge base
actually makes me older than you.
Because of your gentle paleness
and lack of know-how.
I convinced you to build
two-wheeled death machines with me.
Don't you think that makes
you funny, young and naive?
Okay.
So, where do we stand?
I'm thirty five...
...and you might be like 32.
Come on.
Yo, Jake, you in there?
- No, it's okay.
It's... It's just my boys.
Hey, Jake...
Hey. Guys, this is Bella.
Bella, that's Quil and Embry.
I'm Quil Ateara.
So the bike building story is true.
Oh, yeah, yeah!
I taught him everything he knows.
What about the part
where you're his girlfriend?
Uh, we're friends, you know?
Hmm. Burn!
Actually, I remember, I said
she's a girl and a friend.
Embry, do you remember him
making that distinction?
Nope!
So you guys have girlfriends.
It's awesome.
Yeah, right.
Quil's actually taken his cousin to prom.
Yeah, that's still a riot.
You want funny, Black?
I'll give you funny.
Jesus!
I got five bucks on Quil.
You're on.
Dear Alice, I wish,
I had your real address.
I wish, I could tell you
about Jake.
He makes me feel better..
I mean,
he makes me feel alive.
The hole in my chest...
...while when I'm with Jake,
It's like, it almost healed.
For a while.
Quil keeps asking to come over.
I think he likes you
a little too much.
Oh, I'm really not into
the whole cougar thing, you know?
What's up with you and age?
I mean, how old was that
Cullen guy anyway?
But even Jake can't keep
the dreams away.
Hey, Bella!  Shh, Shh, Shh,
you're alright. You're okay.
I thought this thing was
starting to work,
...but I guess not.
Can I ask you something?
Hanging out with Jacob...
...that seems to take your mind
off things for a bit, doesn't it?
You know, sometimes you gotta
learn to love what's good for you.
You know, what I mean?
Of course, what do I know?
I'm just a terminal bachelor.
Famous ladies man.
Okay...
Go to bed.
I love you.
If I told you, I couldn't fix these
bikes, what would you have said?
Are you doubting your mad skills?
No.
No, definitely not.
I mean, they'll run fine.
It's just, uh...
May be if I was smarter I would've
dragged out the rebuild a bit.
If you told me, you couldn't fix these
bikes. I would say that that's...
...really too bad but were gonna
find something else to do.
Is that Sam Uley?
Yeah, and his cult.
Oh, my God!
Did you see that?
They're not really fighting, Bella.
They're cliff diving.
Scary as hell,
but a total rush
Rush?
Most of us jump from lower down.
We'll leave the showing off
to Sam and his disciples.
Is some kind of beef
with them or something?
Oh, no.
They just think they run this place.
Embry used to call them hall
monitors on steroids.
Now, look at him.
- That's Embry?
Yeah.
- What happened to him?
He missed some school...
...and all of a sudden started following
Sam around like a little puppy.
Same thing with Paul and Jared.
Sam keeps giving me this look, like
he's been waiting for me or something.
It's kinda starting to freak me out.
Well, you should just avoid him.
I'll try.
Okay.
You look scared.
- I'm not.
Alright!
Brake.
Clutch. Good.
Gas.
Ready?
Now slowly... release the clutch.
Bella
Stop.
You alright?
I'm gonna go again.
Hit the brake!
I wanna go again.
Are you trying to get yourself killed?
I'll try again.
- No, forget it.
No more bikes.
Man, your head.
Oh, my God, I'm sorry.
You're apologizing for bleeding?
Yeah, I
Сумерки - Новолуние Сумерки - Новолуние

------------------------------
Читайте также:
- текст За двумя зайцами на английском
- текст Осень в семействе Кохаягава на английском
- текст Шестнадцать свечей на английском
- текст Я был рождён, но... на английском
- текст КОАПП на английском

О нас | Контакты
© 2010-2021 VVORD.RU